9 Kasım 2013 Cumartesi

Dünya neden kötü bi yerdir ?

Benim anlayamadığım bir konu.İnsanlar neden bu kadar kötü olmak zorunda.Her kez kişisel çıkarlar peşinde koşuyor.Herkez daha fazla para kazanmak için yırtınıyor.Koskoca holding sahiplerini düşünsenize adamın milyar dolarları var.Hala yeni köprü ihalelerini almak için çabalıyor.Bir yanda aç insanlar açık zulüm savas.Diğer yanda zengin insanlar.Bir yanda öldürülen insanlar.Ve tüm dünyanın bunlara seyirci kalması.
Düşünüyorum düşünüyorum bir adam 10 aylık bebeğe nasıl tecavüz eder nasıl kıyar nasıl bir kafa yapısı var bu insanların.Hacı diye güvendiğin bakkal 9 10 yaşındaki çocukları nasıl taciz eder.Ne zaman bu kadar kötü insanlar olduk biz.Oysa hepimiz acıkınca mahallemizdeki teyzelerden salçalı ekmek isteyen çocuklardık.
Düşünsenize her gün alışveriş yaptığınız bakkal 10 yaşındaki çocuğu taciz ediyor.Beraber aynı tastan yemek yediğiniz insan sizi arkanızdan vuruyor.Çocukken yavru köpekleri beslediğiniz cebinizdeki harçlıkla onlara süt aldığınız arkadaşınızı mahalledeki köpekleri döverken görüyorsunuz.

Soruyorum size Ey Türk Milleti siz ne zaman bu kadar vicdansız zalim oldunuz.Ne zamandan beri hep güçlünün yanında yer aldınız.Son olarak çok sevdiğim bir sözle bitirmek istiyorum.

Dünya kötülük yapanlar değil seyirci kalıp hiçbir şey yapmayanlar yüzünden tehlikeli bir yerdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder