8 Kasım 2013 Cuma

Milenicom Doping Adsl kurnazlığı

Bundan yaklaşık bir buçuk sene önce internetimi kapatmak için dilekçe vermiştim.Meğerse kapanmamış bak bak nasıl oluyorsa.EEe tabi haliyle hiç kullanmadan borç birikmiş geçen hafta kağıt geldi icraya vermişler 7 gün içinde ödemezseniz icraya verileceksiniz diye.Tabi müşterini hizmetlerini aradım.Dedimki ben kapatma dilekçesini türk telekome vermiştim.Hayır efendim sadece fax çekerek kapanıyor dediler.Peki dedim burda haklı olabilirler tamamen benim aptallığım olabilir.Fakat bu güne kadar borcunuz var diye hiç bir kağıt yollamamaları garip değilmi.Müşteri hizmetlerindeki görevliye peki madem borcum vardıda bugüne kadar neden en ufak bir kağıt telefon vs ile beni neden haberdar etmediniz diye sordum.Size ihtar çekilmiş yanlış adres vermişssiniz dedi.Peki o zaman bu icra kağıdı nasıl olduda doğru adrese geldi dedim.Ya ufak bir telefon açıp borcunuz var dese ben hemen o an öderdim.Ama uyanıklar aklı sıra bekletip faiziyle alacak icraya verecek avukat parası o parası bu parası gene kırdılar parayı.Siz siz olun Türk Telekom dan başkasıyla çalışmayın aman arkadaşlar sakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder